Leveringsinformasjon

Leveranser og leveringstid

Når du legger inn din ordre hos oss, vil du få en automatisk ordrebekreftelse når bestillingen er mottatt. Vi starter prosessen med å pakke og sende varen(e) til deg så fort som mulig.
Hvis ordren er mottatt innen kl 15:00 på hverdag, og varen er på lager, blir ordren sendt samme dag. Ordre mottatt etter kl 15:00, samt ordre mottatt i helger vil bli sendt neste virkedag. 
Leveringstiden vil avhenge av postens sendetider, men normalt er dette mellom 1 – 3 dager i Norge. Det tas forbehold om feil på oppgitt lagerstatus.  






Betaling

Hvis du betaler med kort (VISA eller Mastercard) blir kun servicepakkepris belastet i din ordre, da kommer pakken levert som servicepakke på postkontor evt. levert på døren eller bedriftspakke dør/dør om du har bestilt det.  - hos oss handler du alltid trygt. Hos oss kan du betale med betalingskort (VISA/MasterCard), eller velg faktura og delbetaling via klarna (Minimumsbeløp er 200,- for faktura, og 1275,- for delbetaling. Dette er beløp bestemt av Klarna.)




Pickup point


Vi tilbyr gratis levering til Circle K Nidarvoll, pakke utleveres av betjening. Oppgi navn og ordre nr.


Avsender

Det står aldri noe som antyder hva som er i pakken. Alt blir sendt i helt nøytral emballasje, enten brune pappesker eller brune / hvite boblekonvolutter som er bruddsikker og godt emballert. Vi kjører ut en dataetikett hvor avsender er en privatperson.



Sporingsinfo

Vi sender alltid ut sendenummer til telefonnummeret du har brukt på bestillingen. Dette blir gjort etter kl 15:00 på hverdager da dagens forsendelser blir hentet av posten ca kl 15:00. 
Videre bruker vi et sms-system til å sende ut henteinfo når pakken er ankommet ditt postkontor. Vær derfor nøye med å fylle ut riktig mobilnummer. Benytter du ikke mobil vil du få en vanlig hentelapp fra posten.




Uavhentede pakker

Ved uavhentede pakker som kommer i retur til oss ilegges et gebyr på kr 500,- som sendes ut fra Inkassobyrået online inkasso.




Falske bestillinger

Falske bestillinger, misbruk av andres navn, telefonnummer, adresse eller andre forsøk på svindel blir alltid politianmeldt.




Retur og angrerett

Vi følger kjøpsloven når det gjelder retur av varer og ber deg fylle ut angrerettskjema hvis du returnerer varer til oss.  Alle våre nettkunder har ifølge norsk lov 14 dagers angrefrist fra dagen de mottar produktet. Du har 14 dager på å gi oss beskjed om du angrer, enten på tlf eller e-post. Du trenger ikke å oppgi noen grunn for retur. Varen må leveres tilbake i samme stand og mengde som du mottok den.  Angreretten gjelder ikke for intim- og hygiene produkter dersom du har tatt produktet i bruk eller brutt emballasjen/forseglingen. Du har ikke angrerett på forseglede varer som ikke er egnet for retur av helsevernmessige og hygieniske årsaker, og hvor forseglingen er brutt etter levering.


Dette gjelder for eksempel produkter som undertøy, latex, glidemiddel eller kremer, graviditetstester, dildoer, vibratorer.  Returskjema ligger som en link på din ordrebekreftelse, som du mottar på e-post.   Du finner også returskjema her. 


Merk: Vi har ingen angrerett eller bytterett i våre fysiske butikker. Kjøper må betale for returkostnader. 



Reklamasjon

Dersom varen du har mottatt har feil eller mangler, ber vi deg gjøre oss oppmerksom på dette snarest og innen rimelig tid etter at feilen er oppdaget. Kontakt oss gjerne e-post: kundeservice@erotikk1.no


Vi vil be deg om å sende produktet tilbake til oss for at vi kan se på det eller komme inn i en av våre fysiske butikker med produktet. Er reklamasjonen gjeldene, vil du få tilsendt et makent eller tilsvarende produkt.  


Reklamasjoner gjelder ikke ved feilbruk, uhell eller mislighold fra kundens side.  




Kreditering ved reklamasjon og angrerett

Ved kreditering av kjøp pga heving av kjøp eller benyttelse av angrerett, vil du få avtalt beløp tilbakebetalt senest innen 14 dager.